Terugbetaalbeleid
Algemeen
-
A Libra's Touch houdt zich aan de Nederlandse wetgeving en EU-richtlijnen voor consumentenrechten.
-
A Libra's Touch refund beleid is van toepassing op voor catering op locatie, bezorg/afhaalmaalijden en online bestellingen
Annuleringen
Voor catering op locatie (diensten):
o Tot 7 werkdagen voor het evenement: volledige terugbetaling.
o Binnen 4 dagen/weken: 60% terugbetaling.
o Binnen op de dag zelf: geen terugbetaling i.v.m. gemaakte kosten.
Voor bezorgmaaltijden/afhaal (consumentenkoop op afstand):
o Volgens de wet (conform art. 6:230p BW) heeft de consument bij bederfelijke waren (zoals eten) geen herroepingsrecht van 14 dagen. Bij onjuist of missende product dient de klant gelijk contact op te nemen met A Libra's Touch om tot een oplossing te komen.
o Bestellingen kunnen vaak alleen geannuleerd worden totdat de bereiding is gestart.
Online betalingen & Terugbetalingen
Indien een klant recht heeft op terugbetaling:
o Terugbetaling gebeurt binnen 14 dagen na bevestiging van annulering of retour.
o Terugbetaling via dezelfde betaalmethode als de oorspronkelijke betaling (iDEAL, creditcard, Bancontact, etc.), tenzij anders overeengekomen.
Uitzonderingen
-
Bij annuleren van speciaal samengestelde catering wordt de 70% terugbetaald zolang dit *7 werkdagen voor het evenement, 50% terugbetaald bij annuleren 4 Werkdagen voor het evenement.
-
Ongebruikte diensten door toedoen van de klant (bijv. no-show) worden niet vergoed.
Klachten & contact
-
Bij klachten kan de klant contact op nemen met A Libra's Touch via 0685615934 of info@alibrastouch.nl